Постинг
26.11.2008 12:56 -
ТРАМВАЙ "ДВОЙКА" а не ЖЕЛАНИЕ
Не устоях и се включвам в журно-трамвайниченето. Със закъснение, но трамваите по правило и по изключение най-редовно и нередовно закъсняват, без особени последствия. Измъкват се само с беззъби пасажерски мрънкания.
Детската ми професионална мечта беше: „Зимно време фурнаджия, лятно време трамвайджия”( файтоните бяха излезли от употреба). Хубаво е човек да има две професии, защото нищо не се знае, а за политиците това трябва да е правило.
Бяха времена, когато хора, за които орането и жътвата беше изморителна и унизителна работа ставаха ватмани. При това им даваха и софийско жителство. В днешни времена, тези интелектуалци имат алтернатива- могат да станат политици и само предконгресно да показват същността си. Е и Цар Борис караше влак, за да му се радва народа.
Ако за маршрута на трамвай №2 използваме алегории, можем да го определим така:
През гората с криволичене, той се устремява нагоре към СЕМИНАРИЯТА за изучаване на богословие чрез свернословие, стигат до КРЪСТА и прегряли се разхлаждат при ХЛАДИЛНИКА.
Обратния път отново е през парка, но след Графските притеснения излизат на ЦАРСКИЯ ПЪТ с площадни изяви, ПРЕЗИДЕНТСТВО и МИНИСТЕРСКИ СЪВЕТ. Разбира се СЪДЕБНАТА ПАЛАТА, още дузина министерства, хали, градска баня- като интериори, идва славата и величието с ЛЪВОВЕТЕ на едноимения мост. От тук, нещо се обърква. Навярно стесиран от бившия КОМПАРТИЕН, после ПОЛИЦЕЙСКИ ДОМ, двойката вместо да продължи към ГАРАТА с песпектива влак за Европа, внезапно със завой надясно се устремява към ОРЛАНДОВЦИ.
По едно време, преди промяните, на колелото на ПОСЛЕДНАТА СПИРКА ПРИ ГРОБИЩАТА докарваха столетни мотриси, след обработка с железни пръти ги бракуваха и отпращаха за скраб.
Жалко че тогава това не се утвърди като традиция!
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 625