Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2008 16:38 - БУКВАРЧЕ И ПЪРВА ЧИТАНКА ЗА ОЛИГОФРЕНИ ч.I
Автор: dhinkov Категория: Забавление   
Прочетен: 2016 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Когато тръгнах на училище, вече бях прочел няколко книжки, а можех и да пиша криво-ляво. В час непрекъснато се фуках и прекъсвах учителя, с което създавах нездрава, несериозна атмосфера на учебния процес. Учителят намери решение: Предложи ми известно време да не посещавам часовете, за да не скучая и да обърквам учебните му планове. Разбира се тайно от родителите ми, което ме устройваше. Към воловарчетата на село, които не ходеха на училище се присъедини още едно приятелче със силен нагон към бостаните. Славни времена.      Но всяко хубаво нещо си има край. Името ми беше свързано с някои золуми, за които имаше и свидетели.  Трябваше бързо-бързо да се покрия под училищния покрив. Съучениците ми бяха стигнали към края на азбуката и учеха буквичката “Ш”. За да запомнят буквичката, учителят ги караше да научат наизуст дълбокосмислената фраза “Шило Шие на маШина”. Този Шило така ми се заби в главата, че и до ден днешен го сънувам, когато имам температура, или ако ще се явявам на изпит неподготвен. Ефективността на този педагогически приом се оказал толкова силен, че и сега се използва широко в букварчетата. Ами и аз ще го използвам, при съчиняване на настоящото букварче.    А   АЗ! Прилича на арка. Пред нея- възторг. Под нея - еуфория. След нея си изпразнен, даже изтърбушен. Един вид, тръгнал като аслан, върнал се акан.      Хронология: Адам, Аз, амбиция, апотеоз, агресия,   анархия, аспирин, аман, антракс, Армагедон, апокалипсис! От всички тези думи само “Аз” е българска. Ние се определяме с първата буква от азбуката, а при другите славаянски езици личността се определя с последната - „Я”.          Неприятно ми е, когато ме изнудват с постулата: „Щом си казал А, ще кажеш и...”      Противно ми е докторът да ме кара: „Кажи А-А-А...” давейки ме с лъжица навряна в гърлото ми.     „А” се използва за запълване на паузата между думата която си изрекъл и следващата, която ти е изкочила от ума. Провлаченото а-а-а-а.. спасява положението и действа благотворно, оскучаващо на слушателите. Дава им време да осмислят или да забравят казаното. Удълженото равно а-а-а като отговор,може да означава че реотанът ти загрява. Извисяващото се - а-а-а? дефинира ядовит въпрос, докато спадащото а-а! - разочарование или неверие. Ако Ви стреснат, или за да проявите изненада, е достатъчно да изкряскате: „А!!!” По едно време се беше появило обезпокоителното  а-а-м, но се оказа че е американска дамска мода. Говорещите превземки вече позабравиха да „амкат” и се връщат към доброто старо „акане”.      „Ах, тез разни „Аки”, колко много значат...” /детска песничка/      „Боже, колко много хора акат на тази земя!” /Перефраза на Йовково „парче” от класиката/. Всъщност всички.      За домашно: Подредете смислено думи, започващи с “а”, напр: аферим авер, ахмак, ашколсун... аллелуя...така, че да се хареса от АЗИС и той да  сътвори хит.    Б      БУМ! Бойна Буква. Ако се вгледате в нейната конфигурация, ще откриете  Барета с ботуш. С тази буква могат да се чифтосат много контрасти: Баба-бебе, богат-беден, бързо-бавно, брада-бръснач, бивол-буболечка, било-бездна, бия-ближа, боза-бърбън... Чифтосването на Бойко Борисов с Бриджит Бардо, е неуместно.      Харесва ми поговорката „Барабар Благо с благинките!” Сам си я измислих по подобие на една друга.       За целта на сапунените реклами, може да се интеирпретира и „Биляна бельо белеше, с белина „Бинго” бришеше...”, но да не изпростяваме.      За домашно: О`благородете душата си, като откриете и вкарате в речника си думички, които започват с “благо..” Напр: Благодаря, благоверие, благоденствие, благочестие, благодеяние, благонравие, благоговение, благовоние, благородство... е, може и Благовест.    В      ВЕНЕРА!      Ами това си е жена! Само се вгледайте и с малко фантазия ще откриете съблазнителните и атрибути изпъчени напред.          Ваня, Виолета, Валентина, Верче, Венета, Виктория, Велзевул, Вагина...виноват!      За домашно: Припомнете си всички жени, които сте имали. Сортирайте ги на блондинки, брюнетки, женени, разведени и моми, красиви и грозни, по цвят и аромат... Като си нямате друга работа!  


Тагове:   Читанка,   олигофрени,


Гласувай:
1



1. анонимен - от друг нс
07.10.2008 21:37
хареса ми частта за буква "А"
за буква "В" май не си забелязал, че клавиатурата
ти е в латиница и най точното изброяване на думите, започващи с тази буква започва с "Whisky" etc. :)
цитирай
2. анонимен - za 6ilo
20.10.2008 15:40
eeei sladur4e pokrai 6ilo se setih i za mama mie mila i dale4nite godini kogato bqh v 1 -vi klas mnogo milo mi stana blagodarq ti
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dhinkov
Категория: Забавление
Прочетен: 265706
Постинги: 112
Коментари: 127
Гласове: 625
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930